Diskuse edit delete




upozorňovat e-mailem na odpovědi

Komentáře (1244)

  1. Veselý:
    23.10.2017 09:58:39

    Jenom pro mojí představu jaká byla cena v roce 2015?
    Děkuji

  2. martinec:
    23.10.2017 07:39:00

    Je samozřejmé, že výkupní cena ovlivní cenu prodejní. Prodejní cenu bude stanovovat s největší pravděpodobností až nově zvolené zastupitelstvo po komunálních volbách 2018. Reálné náklady na 1 m2 zainvestovaného pozemku jsou tak 600,- Kč. Předpokládám, že zastupitelstvo města stanoví cenu o něco málo vyšší, než-li byla prodejní cena v roce 2015 a 2016.

  3. Doležal:
    19.10.2017 13:14:17

    Dobrý den,
    na kolik cena výkupu ovlivní cenu parcely ? popř. odhad prodejní ceny parcely lokalizované v údolí.

  4. martinec:
    19.10.2017 12:41:38

    Ještě bych upozornil spoluobčany, aby sledovali zápisy ze schůzí rady města a zasedání zastupitelstva, kde většinou získají odpovědi na svoje dotazy přímo od pramene. Bylo by také dobré účastnit se zasedání zastupitelstva a zeptat se na některé věci přímo, případně se stavit na MěÚ. Já i kolega místostarosta rádi zodpovíme případné dotazy. Ne o všech problémech víme a společně se nám třeba podaří vyřešit věci zdánlivě neřešitelné, či život obtěžující.

  5. Jan Martinec:
    19.10.2017 12:35:41

    Odpovědi na dotazy:
    Dotaz Adély: Ano, projektujeme lokality pro výstavbu rodinných domů a to v Novém Studenci, v Kohoutově a v ulici V Údolí ve Ždírci n.D. Podmínkou výstavby je samozřejmě vlastnictví pozemků. Ne každý je ochoten prodat a ceny pozemků šly raketově nahoru. Po skutečně zdlouhavém jednání s některými vlastníky, kdy si připadám jako hokynář na krámku, se podařilo letos vykoupit pozemky na Kohoutově za více než 3 mil. Kč a dále pozemky V Údolí za cca 3,5 mil. Kč (pozemky jsou právě zapisovány v katastru nemovitostí). To byl hlavní předpoklad výstavby. Po téměř dvou letech se nám podařilo schválit také změnu územního plánu pro lokalitu V Údolí a Kohoutov, což byla další nezbytná podmínka výstavby. Změnu územního plánu řídí MěÚ Chotěboř, vyjadřuje se k ní mnoho orgánů správních a všichni provozovatelé inženýrských sítí. Jedná se o zdlouhavý proces, který město nijak nebrzdilo, přesto vše trvá dlouho. Je to dáno stavebním zákonem. Příprava všech staveb se neskutečně prodlužuje i přes stále ujišťování politiků, že proces přípravy staveb bude jednodušší a kratší. Věřím, že již koncem příštího roku, nejdéle v první polovině roku 2019 začneme prodávat stavební pozemky. Na Kohoutově i V Údolí by mohlo být připraveno celkem 25 parcel.
    Dotaz Jiřího: Brodská ulice je silnice I. třídy a je ve správě ŘSD ČR (tedy státu), silnice na Hlubokou je majetkem Kraje Vysočina. Dotaz na opravy je tedy nutné směřovat na ŘSD nebo kraj, ne na město.
    Dotaz Michaely - viz dotaz Adély.
    Dotaz Zdeňka: Dnes např. přechod hlídali 3 policisté od 7:08 do 7:30. Jinak pan ředitel zajistil pravidelný dohled učitelů u přechodu pro chodce. Na upozornění paní Hamederové jsem ihned vyjednal osazení dopravních značek omezujících v okolí školy ve vymezenou dobu rychlost na 30 km a upozorňujících na děti. S policií to není tak jednoduché. Městská hlídá přechody v Chotěboři a státní musí někdy řešit i jiné věci a bohužel lidí nemá nazbyt. Je nutné také upozornit děti (a s nimi i rodiče), aby při přecházení silnice využívali důsledně přechod pro chodce a nepřebíhali vozovku kde se jim to hodí. No a řidiči jsou jací jsou, zejména profíci - neukáznění a stále spěchající.
    Dotaz Culka: Nevím, jestli bude dopravka ochotná měřit rychlost na silnici 3. třídy. Kapacita policie je jaká je. Upozorním DI Policie ČR, ale moc si od toho neslibuji. Opět platí, že vše je v lidech, tedy řidičích. Požádám městskou polici o příležitostné měření rychlosti i ve Studenci (ve směru na Podmoklany, tedy z kopce).
    Dotaz Evy: Omlouvám se, opravdu jsem nějaký čas diskuzi nesledoval. Zlepším se, slibuji.

  6. Eva:
    18.10.2017 22:08:37

    Nějak se tu s námi už nikdo nebaví.

  7. Culek:
    18.10.2017 07:23:30

    Dobrý den
    Také mám dotaz týkající se policie. Bylo by možné zvýšit kontrolu dodržování povolené rychlosti ve Studenci? Některým řidičům asi nedochází co je 50 km/h. Děkuji Culek

  8. Zdeněk Dopita:
    17.10.2017 22:07:14

    Dobrý den, jen jsem se chtěl zeptat, zda by bylo možné požádat PČR na dohlížení u přechodu v ulici Chrudimská před školou v ranních hodinách, když jdou děti do školy. Hlavně v tuto dobu co je uzavřena ulice Brodská. Veškerý provoz je tudy sveden a dle mého názoru je tento přechod pro děti velice NEBEZPEČNÝ!!! Myslím si že by to bylo vhodné. Děkuji za reakci. S poděkováním Zdeněk Dopita.

  9. Michaela:
    17.10.2017 21:34:31

    Dobrý den,
    také by mě zajímalo kdy už konečně budou stavební pozemky ve Ždírci nebo na Kohoutově.

  10. Jiří:
    14.10.2017 12:44:07

    Zajímalo by mě zda Brodská silnice byla v tak hrozném stavu, že bylo nutno frézování? Co třeba silnice v Krucemburku z náměstí směr Hluboká? To je tankodromu. Rozdělení státní , okresní a jiné silnice občana nezajímá.

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  31. 31
  32. 32
  33. 33
  34. 34
  35. 35
  36. 36
  37. 37
  38. 38
  39. 39
  40. 40
  41. 41
  42. 42
  43. 43
  44. 44
  45. 45
  46. 46
  47. 47
  48. 48
  49. 49
  50. 50
  51. 51
  52. 52
  53. 53
  54. 54
  55. 55
  56. 56
  57. 57
  58. 58
  59. 59
  60. 60
  61. 61
  62. 62
  63. 63
  64. 64
  65. 65
  66. 66
  67. 67
  68. 68
  69. 69
  70. 70
  71. 71
  72. 72
  73. 73
  74. 74
  75. 75
  76. 76
  77. 77
  78. 78
  79. 79
  80. 80
  81. 81
  82. 82
  83. 83
  84. 84
  85. 85
  86. 86
  87. 87
  88. 88
  89. 89
  90. 90
  91. 91
  92. 92
  93. 93
  94. 94
  95. 95
  96. 96
  97. 97
  98. 98
  99. 99
  100. 100
  101. 101
  102. 102
  103. 103
  104. 104
  105. 105
  106. 106
  107. 107
  108. 108
  109. 109
  110. 110
  111. 111
  112. 112
  113. 113
  114. 114
  115. 115
  116. 116
  117. 117
  118. 118
  119. 119
  120. 120
  121. 121
  122. 122
  123. 123
  124. 124