Dobrý den, dnes jsme se šli podívat na trhy (které byly na webu inzerovány s popisem, cituji: "Na náměstí se budou prodávat regionální potraviny, rukodělné a dřevěné výrobky, připravují se i ukázky různých řemesel.") Nevím jestli jsme byli na správném náměstí, ale prodejce potravin nebyl ani jeden (pokud nepočítám prodejny Coop z obou stran náměstí), rukodělné výrobky jsem asi přes záplavu čínských dek a "vietnamských" cetek přehlédl. Mohu poprosit aby se příště popis akce více blížil realitě ? :-)
Jen co jsem zaslechl rozhovory některých lidí, tak jsem asi nebyl sám, kdo si přišel nakoupit zeleninu a potraviny...
Nic proti čínskému výprodeji, evidentně byli na místě lidé, kteří jej ocenili, ale asi by to chtělo zvolit lepší název.
Iveta: Celkem by mě zajímalo kolik nehod jste viděla na kruhové křižovatce??
Řešení bude prosté, počkáme až se U Lázničků stane nehoda plně naloženého autobusu s jiným plně naloženým a zemře zde mnoho lidí. Poté se konečně začnou o celou věc zajímat média a pak se vše posune, zákon nezákon, výjimky se vždy dají udělit, byť ministrem dopravy například.
Nikdo zde Město Ždírec neviní z neaktivity, kdo sleduje dění města tak ví, že město snahu projevilo, bohužel bez kladného výsledku.
Máte pravdu, Charlie, ale k problematice silnic I.třídy by bylo asi dobré uspořádat besedu občanů s odpovědnými pracovníky Ředitelství silnic a dálnic ČR a Dopravním inspektorátem Policie ČR k vysvětlení norem a postupů při zajištění provozu na těchto silnicích, abyste slyšeli argumenty vlastníka a správce silnic. Věřte, že většina v diskuzi navrhovaných řešení je z hlediska norem většinou nemožná. Jednání o křižovatce jsem zažil již mnoho a vím, že výsledek řidiče moc neuspokojuje, ale město na jednáních vystupuje opravdu pouze jako mluvčí občanů bez jakýchkoliv pravomocí - bohužel. Podle ŘSD se jedná o středně až méně zatíženou křižovatku silnic I.třídy (sčítání dopravy bylo provedeno v březnu 2015) a nehody vyplývají pouze z nekázně a nepozornosti řidičů. Někteří odborníci z ŘSD ani neprosazují světelně řízenou křižovatku za každou cenu.
Dobrý den, myslím si, že slečna Klára měla na mysli použít optickou brzdu. Ta je běžně využívaná například před železničním přejezdem. Nástřik jistě nebude finančně náročný.
Pokusím se odpovědět na názory v diskuzi: Zpomalovací prahy podle platných předpisů nepřipadají na silnicích první třídy v úvahu. Myslet si o tom můžeme co chceme, ale je to tak. Co se ceny semaforů (dynamických) týče, máme cenový návrh od firmy, která realizovala světelnou signalizaci na křižovatce u Tří věžiček u Jihlavy. Cena bez DPH je 3,5 mil. Kč a podle současných zákonů městu na výstavbu nemůže stát přidat ani korunu a žádné dotace na tyto stavby nejsou. Vyvinuli jsme sice iniciativu směrem k Ministerstvu dopravy, ale výsledek je nejistý.
zavřít chrudimskou je blbost. Co autobusy? A sice by se zvýšila bezpečnost u školy, ale když vidím, kolik dětí přechází u květináčů a na náměstí, když jdou do a ze školy, tak převést dopravu na Žďárskou nevidím absolutně vzhledem k bezpečnosti dětí jako řešení, spíš naopak. A dopravní nehody by se nenápadně přesunuli na kruhák, který by byl neustále zacpaný...
Markéta:
12.09.2015 12:45:43
Připojuji se k hodnocení trhů. Souhlasím s panem Rudolfem. Velké zklamání.
Hanka:
12.09.2015 12:32:38
S panem Rudolfem zcela souhlasím.
Rudolf Náprstek:
12.09.2015 11:31:37
Dobrý den, dnes jsme se šli podívat na trhy (které byly na webu inzerovány s popisem, cituji: "Na náměstí se budou prodávat regionální potraviny, rukodělné a dřevěné výrobky, připravují se i ukázky různých řemesel.") Nevím jestli jsme byli na správném náměstí, ale prodejce potravin nebyl ani jeden (pokud nepočítám prodejny Coop z obou stran náměstí), rukodělné výrobky jsem asi přes záplavu čínských dek a "vietnamských" cetek přehlédl. Mohu poprosit aby se příště popis akce více blížil realitě ? :-)
Jen co jsem zaslechl rozhovory některých lidí, tak jsem asi nebyl sám, kdo si přišel nakoupit zeleninu a potraviny...
Nic proti čínskému výprodeji, evidentně byli na místě lidé, kteří jej ocenili, ale asi by to chtělo zvolit lepší název.
Tomáš:
8.09.2015 21:18:00
Iveta: Celkem by mě zajímalo kolik nehod jste viděla na kruhové křižovatce??
Řešení bude prosté, počkáme až se U Lázničků stane nehoda plně naloženého autobusu s jiným plně naloženým a zemře zde mnoho lidí. Poté se konečně začnou o celou věc zajímat média a pak se vše posune, zákon nezákon, výjimky se vždy dají udělit, byť ministrem dopravy například.
Nikdo zde Město Ždírec neviní z neaktivity, kdo sleduje dění města tak ví, že město snahu projevilo, bohužel bez kladného výsledku.
Jan Martinec:
6.09.2015 10:56:19
Máte pravdu, Charlie, ale k problematice silnic I.třídy by bylo asi dobré uspořádat besedu občanů s odpovědnými pracovníky Ředitelství silnic a dálnic ČR a Dopravním inspektorátem Policie ČR k vysvětlení norem a postupů při zajištění provozu na těchto silnicích, abyste slyšeli argumenty vlastníka a správce silnic. Věřte, že většina v diskuzi navrhovaných řešení je z hlediska norem většinou nemožná. Jednání o křižovatce jsem zažil již mnoho a vím, že výsledek řidiče moc neuspokojuje, ale město na jednáních vystupuje opravdu pouze jako mluvčí občanů bez jakýchkoliv pravomocí - bohužel. Podle ŘSD se jedná o středně až méně zatíženou křižovatku silnic I.třídy (sčítání dopravy bylo provedeno v březnu 2015) a nehody vyplývají pouze z nekázně a nepozornosti řidičů. Někteří odborníci z ŘSD ani neprosazují světelně řízenou křižovatku za každou cenu.
charlie:
6.09.2015 08:28:46
Dobrý den, myslím si, že slečna Klára měla na mysli použít optickou brzdu. Ta je běžně využívaná například před železničním přejezdem. Nástřik jistě nebude finančně náročný.
martinec:
4.09.2015 19:07:46
Pokusím se odpovědět na názory v diskuzi: Zpomalovací prahy podle platných předpisů nepřipadají na silnicích první třídy v úvahu. Myslet si o tom můžeme co chceme, ale je to tak. Co se ceny semaforů (dynamických) týče, máme cenový návrh od firmy, která realizovala světelnou signalizaci na křižovatce u Tří věžiček u Jihlavy. Cena bez DPH je 3,5 mil. Kč a podle současných zákonů městu na výstavbu nemůže stát přidat ani korunu a žádné dotace na tyto stavby nejsou. Vyvinuli jsme sice iniciativu směrem k Ministerstvu dopravy, ale výsledek je nejistý.
klára:
4.09.2015 17:45:57
Zpomalovaci pruhy by sakra pomohli.uz tam maji byt
Iveta:
4.09.2015 10:08:22
zavřít chrudimskou je blbost. Co autobusy? A sice by se zvýšila bezpečnost u školy, ale když vidím, kolik dětí přechází u květináčů a na náměstí, když jdou do a ze školy, tak převést dopravu na Žďárskou nevidím absolutně vzhledem k bezpečnosti dětí jako řešení, spíš naopak. A dopravní nehody by se nenápadně přesunuli na kruhák, který by byl neustále zacpaný...
Petra:
4.09.2015 09:16:57
A co semafor, kolik by stál?