Diskuse edit delete




upozorňovat e-mailem na odpovědi

Komentáře (1912)

  1. Pavel Pilař:
    3.05.2005 19:48:37

    cena svozu odpadu
    Chtěl bych se zeptat z jakého důvodu je letos odvoz odpadu o 380 kč čtvrtletně,vyšší než vloni kdy se platilo za čtvrtletí 300 kč. Děkuji za odpověď s pozdravem Pavel Pilař.

  2. Jan Martinec:
    16.02.2005 08:37:30

    Re: návaznost autobusů
    Požadavek na dopravní spojení vlak - autobus na lince 600350, spoj č.1: 1. upravit jízdní řád ČD se nepodaří ani z pozice krajského úřadu, to je prostě fakt. 2. MÚ vznesl oficiální požadavek (mimo dalších cca 7 úprav odjezdů a příjezdů) na příjezd spoje k vlakovému spoji. CONNEX Východní Čechy, p.Kotlas, písemně odpověděl tak, že spoj ve vazbě na vlak využívá minimum cestujících (dle řidiče údajně občas 1). Urychelní spoje o 10 min. by na odjezdu způsobovalo velké potíže (odjezd ze Studence již 3:15), jelikož spoj využívají zaměstnanci a.s.DEKORA, kteří by byli v práci ve 4:20 hod. Pan Kotlas uvádí, že si provedl průzkum, který nepotvrdil potřebu urychlení spoje a proto CONNEX ke změně nepřistoupí. Pro cestování na H.Brod doporučuje využít spoj č.4 do Chotěboře (odjezd a dále linkou 600280 spojem č.41 do HB - příjezd 6:20. S rozhodnutím nic nenaděláme, lze se dovolávat u Krajského úřadu kraje Vysočina, Odbor dopravy a SH, kam máte právo poslat jakýkoliv dotaz či stížnost. Písemné vyjádření a.s.CONNEX Východní Čechy k žádosti města o urychlení spoje č.1 na příjezdu mám k dispozici. problém vyvolal grafikon Českých drah a CONNEX není ne vině, jelikož informaci o posunutí vlakového spoje obdržel po vydání jízdního řádu autobusů. Lituji, ale více v této věci nemohu při dnešním nedohodě ČD a autobusových dopravců udělat. J.Martinec

  3. R.Pavlíčková:
    15.02.2005 18:57:46

    návaznost autobusů
    Dobry den, pred nejakou dobou jsem se snazila upozornit na nesmyslne autobusove spojeni (ze Studence), ktere bohuzel nenavazuje na prvni ranni vlak do Havl.Brodu, a tudiz se jim lide nedostanou vcas do prace. Snazila jsem se upozornit i spolecnost provozujici tuto linku, ale bez uspechu. Zajimalo by me, zda se s tim da neco delat z Vasi strany. Dekuji.

  4. I. Misarova:
    10.01.2005 16:34:52

    Re: Nákupní centrum
    Dobry den, souhlasim s p. Neuvirtem, ze konkurence stavajicim subjektum je opravdu treba. Do Zdirce se dostavam pouze obcas, ale uroven sluzeb je opravdu na stiru, predevsim co se tyce obchodu s potravinami Jednota na namesti (vysoke ceny, neprilis esteticke prostredi, chybejici info o cenach ..) - zde je konkurence potreba jako sul. Snad se obcane dockaji. Zdravi I. Misarova

  5. Petr Neuvirt:
    15.10.2004 08:36:37

    Re: Nákupní centrum
    Dobrý den, jsem rád,že proběhla první reakce na můj diskuzní příspěvek. Škoda,že se autor vyjádřil"tak obšírně" a tím naznačil,že je "vážně znalec" a schovává svůj rozsáhlý příspěvek do anonymity. Lojzo,pravděpodobně inteligencí příliš neoplýváte ,přesto díky za úsměvné ráno. Hezký den Petr Neuvirt P.S-jistou míru inteligence však mít musíte,protože jste dokazal odpovědět překvapivě přes počítač.

  6. Petr Neuvirt:
    11.10.2004 12:04:30

    Nákupní centrum
    Dobrý den, již delší dobu probíhá diskuze o výstavbě nákupního centra. ve vybrané lokalitě Ždírce. Protože se díky působení v prac. dny mimo republiku nemohu zůčastnit veřejných zasedání představitelů města prosím o informaci,v jakém stadiu se tato věc nachází. Připojuji drobnou informaci či námět,že pro dosažení kvalitních služeb je nutno podpořit konkurenci v této oblasti s přihlédnutím na diferenciaci subjektů,které se nachází ,nebo budou nacházet v Chotěboři,Hlinsku apod.Dle mého názoru je nutno vytvořit tuto konkurenci především subjektům působícím v našem městě.Dnešní stav je dle mého nedostačující pro motivaci všech subjektů pro zkvalitnění služeb.Subjekty,které vyrostly a vyrostou v okolních městech nepatří po stránce služeb,nabídky apod. k těm nejlepším a proto máme dle mého šanci. Na druhé straně chápu,že je složité přilákat jakéhokoliv investora,ale jistě tušíte,že má osobní preference rozhodně nesměřuje k investorům,které dnes již známe od nás,či okolí. Děkuji za info. S pozdravem Petr Neuvirt

  7. Petr Neuvirt:
    11.10.2004 11:51:35

    Turistický okruh
    Dobrý den, -ve svém příspěvku se pokusím specifikovat námět ,který vzešel z rozvoje cykloturistiky. V letních měsících docházelo k významnému využití cyklostezky mezi naším městem a Kruceburkem a to nejen cyklisty,ale i vyznavači in-line bruslí(kolečkové brusle).Totéž jsem zaznamenal i směrěm na Studenec.Navrhuji ke zvážení projekt Ždíreckého okruhu,který by propojil kvalitní komunikací a povrchem viz stávající stezky v rozsahu Ždírec-Krucemburk(již existuje)-Staré Ransko(nutný nový povrch vozovky či souběžná stezka)-Pobočenský rybník(nutný nový povrch vozovky či souběžná stezka).Zde rozvětvení na obousměrné cyklostezky(viz. stávající do Krucemburku) směrem na Nové Ransko ,směrem do Raneckých blat("panelka")a samozřejmně do Ždírce.Tímto jistě nemalým investičním záměrem by došlo k vybudování okruhu,který by občané Ždírce,Krucemburku a okolí,dále pak turisté a přespolní mohli využívat k aktivnímu odpočinku formou cykloturistiky,pěší turistiky a stále populárnější in-line turistiky.Pokud by v okolí tohoto okruhu vyrostla i občerstvení došlo by i na komerční využití. Jsem si plně vědom,že celý projekt by stál nemalé finanční prostředky a nutnou spolupráci obcí a ekologických a jiných institucí,nicméně jsem přesvědčen,že tato věc by přilákala i tolik potřebný turistický ruch do našeho okolí. Prosím o názor z pohledu reality a reálnosti. S pozdravem Petr Neuvirt

  8. Jan Martinec:
    19.08.2003 18:05:23

    Re: overeni
    Ověření kopie stojí 20,-Kč/strana, kopii provedeme zdarma. J.M.

  9. Jan Martinec:
    15.08.2003 06:48:27

    Re: Staveniště a stezky?
    Děkuji za pochválení. Stezku směr Pardubice jsme budovali pouze z našich peněz (cca 2 mil.Kč), stezku mezi Ždírcem a Krucemburkem (3,2 mil.Kč) hradil z 1/3 stát a vždy z 1/3 každá obec. Směrem na Chotěboř se jedná s skládku zeminy z výstavby pily z let 2000/2002 (Holzwetrkw Wimmer) a dále o zeminu z výstavby průtahu Ždírcem. Naopak ze skládky je odvážen jíl na skládku TKO Hlinsko-Srní. Jedná se o plochu určenou k zástavbě průmyslovámi areály. Prozatím nám zde překáží vedení el.energie 35 kV, ale připravuje se výstavba nové trasy Mírovka - Hlinsko VVN 110 kV + 2x 35 kV cca o 200 m k Sobíňovu a tím dojde k uvolnění pozemků, do jejichž vykoupení jsme investovali 3 mil.Kč. J.Martinec

  10. hydrolog:
    14.08.2003 23:22:18

    Staveniště a stezky?
    Zajímalo by mě co se staví vpravo u silnice do Chotěboře. Dále Vás musím pochválit za cyklostezky. Zajímalo by mě jestli se na jejich financování podílí i někdo jiný než město samotné? Jen houšť!

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  31. 31
  32. 32
  33. 33
  34. 34
  35. 35
  36. 36
  37. 37
  38. 38
  39. 39
  40. 40
  41. 41
  42. 42
  43. 43
  44. 44
  45. 45
  46. 46
  47. 47
  48. 48
  49. 49
  50. 50
  51. 51
  52. 52
  53. 53
  54. 54
  55. 55
  56. 56
  57. 57
  58. 58
  59. 59
  60. 60
  61. 61
  62. 62
  63. 63
  64. 64
  65. 65
  66. 66
  67. 67
  68. 68
  69. 69
  70. 70
  71. 71
  72. 72
  73. 73
  74. 74
  75. 75
  76. 76
  77. 77
  78. 78
  79. 79
  80. 80
  81. 81
  82. 82
  83. 83
  84. 84
  85. 85
  86. 86
  87. 87
  88. 88
  89. 89
  90. 90
  91. 91
  92. 92
  93. 93
  94. 94
  95. 95
  96. 96
  97. 97
  98. 98
  99. 99
  100. 100
  101. 101
  102. 102
  103. 103
  104. 104
  105. 105
  106. 106
  107. 107
  108. 108
  109. 109
  110. 110
  111. 111
  112. 112
  113. 113
  114. 114
  115. 115
  116. 116
  117. 117
  118. 118
  119. 119
  120. 120
  121. 121
  122. 122
  123. 123
  124. 124
  125. 125
  126. 126
  127. 127
  128. 128
  129. 129
  130. 130
  131. 131
  132. 132
  133. 133
  134. 134
  135. 135
  136. 136
  137. 137
  138. 138
  139. 139
  140. 140
  141. 141
  142. 142
  143. 143
  144. 144
  145. 145
  146. 146
  147. 147
  148. 148
  149. 149
  150. 150
  151. 151
  152. 152
  153. 153
  154. 154
  155. 155
  156. 156
  157. 157
  158. 158
  159. 159
  160. 160
  161. 161
  162. 162
  163. 163
  164. 164
  165. 165
  166. 166
  167. 167
  168. 168
  169. 169
  170. 170
  171. 171
  172. 172
  173. 173
  174. 174
  175. 175
  176. 176
  177. 177
  178. 178
  179. 179
  180. 180
  181. 181
  182. 182
  183. 183
  184. 184
  185. 185
  186. 186
  187. 187
  188. 188
  189. 189
  190. 190
  191. 191