Diskuse edit delete




upozorňovat e-mailem na odpovědi

Komentáře (1798)

  1. martinec:
    10.01.2017 15:03:26

    Menší traktory mají pravděpodobně menší hodinový výkon při prostém vyhrnování rovných úseků. Jsou ale s přední stavitelnou radlicí daleko šikovnější pro vyhrnování sněhu v obtížnějších podmínkách - na náměstí, kolem dopravních značek, zeleně apod. V žádném případě nenadělají tolik škody v členitém terénu, jako silné velké traktory se zadní radlicí. Tyto stroje ustřihnou i betonový obrubník, aniž by to traktorista zaregistroval. Všichni traktoristé, kteří likvidovali sněhovou nadílku posledních dnů zaslouží naše poděkování.

  2. Petr Neuvirt ml.:
    9.01.2017 13:44:11

    Dobrý den,

    chtěl bych poděkovat službám města za odklizení sněhu v ulici Spojovací.

    Hezký den
    Petr Neuvirt ml.

  3. nikl:
    9.01.2017 10:51:17

    Zimní údržbu na cyklostezce Ždírec-Krucemburk zajišťuje Městys Krucemburk.
    Chodník v ulici Spojovací, od ulice Chrudimské k ordinaci praktického lékaře, je v současné době vyhrnutý.

  4. Petr Neuvirt ml.:
    8.01.2017 19:18:54

    Dobrý den,

    dovolím si také příspěvek k vyhrnování sněhu. Zajímalo by mě zda jsou nějaké rozdíly mezi chodníky v rámci města? Například chodník v ulici Spojovací od ordinace Mudr. Prokšových směrem k Chrudimské ulici není vůbec vyhrnutý a ani nikdy vyhrnován nebyl. Je to jedna velká hromada sněhu a vzhledem k velkému množství dětí v průběhu týdne, kdy chodí do školy, není ideální že musí chodit po silnici. Pokud město nepovažuje tento chodník za chodník pak nechápu proč uděluje městská police Chotěboř pokutu za stání vozidla na chodníku? Policie a město by raději mělo hlídat více dodržování parkování v oblasti ordinace a pošty, kde po zvolnění podmínek parkování( zrušení zákazu zastavení a náhrada zákazem stání) si lidé opět parkují jak chtějí a projet není někdy skoro možné. Myslím že by bylo vhodné najmout na úklid sněhu pořádný traktor s pluhem, protože menší traktory města mají s větším množstvím sněhu problémy.

    Příjemný večer.
    Petr Neuvirt ml.

  5. Andilek:
    8.01.2017 18:42:47

    No dnes jsem sla s kocarkem po stezce a mistama des a hruza vyjezdene koleje od traktoru ve prostred stezky a mistama i se zda nevyhrnuto jja vim ze je tezke toto vse udrzovat ale nebylo by lepsi ztezku projet velkym traktorem s radlici v zadu aby to vzal poradne??? Az tam pojede nekdo na kole do prace tak si na tech urcitych mistech nekdo rozbije kokos .

  6. nikl:
    8.01.2017 17:45:53

    Děkuji za upozornění. V odpoledních hodinách jsme znova celou stezku prohrnuli a sníh odklidili. V Krucemburku na úřadě upozorním na nedostatečné uklizení sněhu v místech, kde končí chodník a začíná stezka.

  7. PETRA:
    8.01.2017 11:04:13

    Dobrý den, je mi jasné, že v posledním týdnu nebylo jednoduché se vypořádat se sněhovou nadílkou. Je velká škoda, že se o stezku na Krucemburk nestará město Ždírec. O víkendu již tolik sněhu nenapadlo, ani nenafoukalo, ale stezka nebyla prohrnuta. Chodník v Krucemburku byl prohrnut k začátku stezky a tam bylo nutno překročit nahrnutou hromadu. Pro procházku nic příjemného. Děkujeme za údržbu komunikací ve Ždírci!

  8. john.makaron:
    7.01.2017 20:18:41

    A K T U A L I Z A C E ! ! !
    Dnešní aktualizace projektu Ždírec trochu jinak ZDE:
    http://ww2collection4.webnode.cz/news/aktualizace41/
    facebook:
    https://www.facebook.com/nenechme.minulost.zapadnout/?ref=aymt_homepage_panel

    ...nenechme minulost zapadnout...

  9. Louvarová Bohumila:
    4.01.2017 18:59:14

    Velice děkuji za odpověď a zájem vyřešit bezpečnost přechodu od kina ke Kasalům.

  10. martinec:
    4.01.2017 16:13:55

    Děkuji za upozornění panu Průchovi i paní Louvarové. Po dotazu u projektanta SSZ přistoupila realizační společnost k úpravě doby taktů křižovatky. Chodci na přechodu na Brodské ulici budou mít delší dobu na překonání komunikace a naopak vozidla, přijíždějící od Pardubic a jedoucí na Havl. Brod budou muset o několik vteřin déle čekat na zelenou. Prosím chodce, aby předávali negativní poznatky z provozu přímo na MěÚ. Jenom tak lze systém řízení křižovatky ladit a pilovat. Celou křižovatku bude možné lépe řídit po zprovoznění širokopásmové kamery, která bude provoz monitorovat. To bude možné až za teplejšího počasí.

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  31. 31
  32. 32
  33. 33
  34. 34
  35. 35
  36. 36
  37. 37
  38. 38
  39. 39
  40. 40
  41. 41
  42. 42
  43. 43
  44. 44
  45. 45
  46. 46
  47. 47
  48. 48
  49. 49
  50. 50
  51. 51
  52. 52
  53. 53
  54. 54
  55. 55
  56. 56
  57. 57
  58. 58
  59. 59
  60. 60
  61. 61
  62. 62
  63. 63
  64. 64
  65. 65
  66. 66
  67. 67
  68. 68
  69. 69
  70. 70
  71. 71
  72. 72
  73. 73
  74. 74
  75. 75
  76. 76
  77. 77
  78. 78
  79. 79
  80. 80
  81. 81
  82. 82
  83. 83
  84. 84
  85. 85
  86. 86
  87. 87
  88. 88
  89. 89
  90. 90
  91. 91
  92. 92
  93. 93
  94. 94
  95. 95
  96. 96
  97. 97
  98. 98
  99. 99
  100. 100
  101. 101
  102. 102
  103. 103
  104. 104
  105. 105
  106. 106
  107. 107
  108. 108
  109. 109
  110. 110
  111. 111
  112. 112
  113. 113
  114. 114
  115. 115
  116. 116
  117. 117
  118. 118
  119. 119
  120. 120
  121. 121
  122. 122
  123. 123
  124. 124
  125. 125
  126. 126
  127. 127
  128. 128
  129. 129
  130. 130
  131. 131
  132. 132
  133. 133
  134. 134
  135. 135
  136. 136
  137. 137
  138. 138
  139. 139
  140. 140
  141. 141
  142. 142
  143. 143
  144. 144
  145. 145
  146. 146
  147. 147
  148. 148
  149. 149
  150. 150
  151. 151
  152. 152
  153. 153
  154. 154
  155. 155
  156. 156
  157. 157
  158. 158
  159. 159
  160. 160
  161. 161
  162. 162
  163. 163
  164. 164
  165. 165
  166. 166
  167. 167
  168. 168
  169. 169
  170. 170
  171. 171
  172. 172
  173. 173
  174. 174
  175. 175
  176. 176
  177. 177
  178. 178
  179. 179
  180. 180