Už na podzim jsem poslal na Krajskou správu a údržbu silnic Vysočiny podnět k opravě úseku silnice č. 34416. Na tento požadavek nikdo ani neodpověděl. Žádost, podpořenou fotografiemi, jsem opakoval v březnu. KSÚSV tentokrát odpověděla. Oprava přišla i díky videu na městském facebooku poměrně brzy, ale je to česká klasika - zalepení děr. Nyní se už nemusíte vyhýbat výtlukám, ale poskakujete po provedených opravách. Faktem je, že ve Studenci měla letos spol. Vodovody a kanalizace HB provádět rekonstrukci vodovodního řadu, který je uložen převážně v silnici. Větší opravu silnice je proto rozumné provést až po výměně vodovodu. Před týdnem jsem se ovšem dozvěděl, že výměna vodovodu se odkládá o jeden rok....
Na náměstí okolo fontán se po letošní zimě na dlažbě objevily vady, které jsme reklamovali. Stavební firma, reklamaci uznala a přijede vše odstranit. Potom fontány zprovozníme.
Dobrý den, prosím, bylo by možné opravit silnici od křižovatky ke hřbitovu u Studence? Je v hrozném stavu, není možné se těm dírám nikam vyhnout. Děkuji.
Ale samozřejmě, jen jsem prosím myslel že když s "neotřesitelným" molochem jedná představený města má to jaksi větší váhu. Ovšem jak píšete, jen mě utvrzujete že opravdu prostě žijeme v ČEZku - atd atd. Jinak děkuji a mějte se fajn.
P.S. dle příspěvků, asi neustálé výpadky proudu lidem z města Ždírce moc nevadí..... asi i na toto jde přivyknout.........
Samozřejmě, že tlak města na spol. ČEZ Distribuce je účinnější, než-li stížnost jednotlivce. Mám ale dojem, že pro zákazníka, který má sjednanou smlouvu o dodávkách elektrické energie s obchodními podmínkami, je jednodušší stěžovat si na radnici, než-li se handrkovat s dodavatelem EE. Zavolal jste, občane, alespoň jednou vašemu dodavateli energie a stěžoval si na výpadky dodávek? Jednat se společností ČEZ Distribuce jde v podstatě pouze písemně a je k tomu nutné znát např. rozsah způsobené škody výpadkem EE. Pokud jste někdo jednali s ČEZem, víte, o čem píšu. Je naivní se domnívat, že jeden telefonát či dopis vše vyřeší. Dodavatelé energií všeobecně mají vždy argument na svoji obhajobu, podložený zákonem. To neznamená, že mě osobně nevadí výpadky proudu a že proti tomu nic nedělám. Není to ovšem tak jednoduché, jak jednoduše se to napíše.
Je město s obyvateli, do města vede kabel s elektrikou od třeba ČEZu, lidé ve městě mají zvolené zástupce (zastupitelé města-lidí ve městě). Lidem (většině) stále a furt vypadává proud co týden, alespoň jednou, alespoň v noci. Zastupitelé zastoupí obyvatele města (většinu) u společnosti (třeba ČEZ) dodávající na prd proud do města kabelem. Vše.
Nevím, jak si Charlie představuje, že město zařídí nepřerušovanou dodávku elektrické energie. Všichni, kdo využívají elektrickou energii, mají na odběr sjednanou smlouvu. Doporučuji: jedna smlouva, jedna stížnost. Jedině soustředěným atakem lze donutit správce přenosové soustavy, aby zajistil nápravu. Stěžovat si na MěÚ nestačí. My za město stížnosti na špatné dodávky EN posíláme. Po opakovaném poklesu napětí v Chrudimské ulici, což jsme zjistili po instalaci semaforů, a zaslaných stížnostech na ČEZ Distribuci, jsme docílili v lednu výměnu trafa u sádky.
martinec:
9.05.2017 15:07:52
Už na podzim jsem poslal na Krajskou správu a údržbu silnic Vysočiny podnět k opravě úseku silnice č. 34416. Na tento požadavek nikdo ani neodpověděl. Žádost, podpořenou fotografiemi, jsem opakoval v březnu. KSÚSV tentokrát odpověděla. Oprava přišla i díky videu na městském facebooku poměrně brzy, ale je to česká klasika - zalepení děr. Nyní se už nemusíte vyhýbat výtlukám, ale poskakujete po provedených opravách. Faktem je, že ve Studenci měla letos spol. Vodovody a kanalizace HB provádět rekonstrukci vodovodního řadu, který je uložen převážně v silnici. Větší opravu silnice je proto rozumné provést až po výměně vodovodu. Před týdnem jsem se ovšem dozvěděl, že výměna vodovodu se odkládá o jeden rok....
nikl:
8.05.2017 17:22:02
Na náměstí okolo fontán se po letošní zimě na dlažbě objevily vady, které jsme reklamovali. Stavební firma, reklamaci uznala a přijede vše odstranit. Potom fontány zprovozníme.
Michaela:
4.05.2017 07:51:13
Dobry den prvne dekuji za privezeny kontejner. A ted dotaz kdy budete zapinat fontany??? Uz je to namesticko takove smutne dekuji
Pavlína:
3.05.2017 11:47:08
Dobrý den, prosím, bylo by možné opravit silnici od křižovatky ke hřbitovu u Studence? Je v hrozném stavu, není možné se těm dírám nikam vyhnout. Děkuji.
nikl:
26.04.2017 16:52:52
Pro paní Michaelu - kontejner na bioodpad je už umístěn mezi dům 302 a 303.
Ovčan v ČEZku:
20.04.2017 22:28:37
Ale samozřejmě, jen jsem prosím myslel že když s "neotřesitelným" molochem jedná představený města má to jaksi větší váhu. Ovšem jak píšete, jen mě utvrzujete že opravdu prostě žijeme v ČEZku - atd atd. Jinak děkuji a mějte se fajn.
P.S. dle příspěvků, asi neustálé výpadky proudu lidem z města Ždírce moc nevadí..... asi i na toto jde přivyknout.........
Michaela:
20.04.2017 14:56:47
Dobry den rada bych se zeptala zda by bylo mozne mezi bytovky 302-303 dat kontejner na bioodpad prostotru u popelnic dekuji
martinec:
20.04.2017 07:24:00
Samozřejmě, že tlak města na spol. ČEZ Distribuce je účinnější, než-li stížnost jednotlivce. Mám ale dojem, že pro zákazníka, který má sjednanou smlouvu o dodávkách elektrické energie s obchodními podmínkami, je jednodušší stěžovat si na radnici, než-li se handrkovat s dodavatelem EE. Zavolal jste, občane, alespoň jednou vašemu dodavateli energie a stěžoval si na výpadky dodávek? Jednat se společností ČEZ Distribuce jde v podstatě pouze písemně a je k tomu nutné znát např. rozsah způsobené škody výpadkem EE. Pokud jste někdo jednali s ČEZem, víte, o čem píšu. Je naivní se domnívat, že jeden telefonát či dopis vše vyřeší. Dodavatelé energií všeobecně mají vždy argument na svoji obhajobu, podložený zákonem. To neznamená, že mě osobně nevadí výpadky proudu a že proti tomu nic nedělám. Není to ovšem tak jednoduché, jak jednoduše se to napíše.
Taky ovčan:
15.04.2017 08:37:37
Je město s obyvateli, do města vede kabel s elektrikou od třeba ČEZu, lidé ve městě mají zvolené zástupce (zastupitelé města-lidí ve městě). Lidem (většině) stále a furt vypadává proud co týden, alespoň jednou, alespoň v noci. Zastupitelé zastoupí obyvatele města (většinu) u společnosti (třeba ČEZ) dodávající na prd proud do města kabelem. Vše.
martinec:
10.04.2017 13:15:26
Nevím, jak si Charlie představuje, že město zařídí nepřerušovanou dodávku elektrické energie. Všichni, kdo využívají elektrickou energii, mají na odběr sjednanou smlouvu. Doporučuji: jedna smlouva, jedna stížnost. Jedině soustředěným atakem lze donutit správce přenosové soustavy, aby zajistil nápravu. Stěžovat si na MěÚ nestačí. My za město stížnosti na špatné dodávky EN posíláme. Po opakovaném poklesu napětí v Chrudimské ulici, což jsme zjistili po instalaci semaforů, a zaslaných stížnostech na ČEZ Distribuci, jsme docílili v lednu výměnu trafa u sádky.