Diskuse edit delete




upozorňovat e-mailem na odpovědi

Komentáře (1827)

  1. martinec:
    21.12.2016 07:28:01

    Přece bych raději přenechal úpravy provozu SSZ na odbornících. Můžete Váš návrh/podnět zaslat na Odbor služby dopravní policie Kraje Vysočina: osdp@policievysocina.cz . Při posuzování dopravních opatřeních je vždy nejdůležitější souhlas DI Policie ČR.

  2. Vladislav Průcha:
    20.12.2016 19:55:57

    Jak jsem již psal křižovatka je velmi dobrá a opravdu dobře funguje.Pokud by bylo vidět z místa zastavení auta před semaforem na místo stání chodce na chodníku nebyl by to žádný problém. Nevím, jaký by to byl zásah do chodu křižovatky, ale bezpečnosti chodců by to rozhodně pomohlo. Žlutý panáček je sice dobrá věc, ale vždyť i pro řidiče až červená na semaforu udělala tuto křižovatku bezpečnou.
    Vladislav Průcha

  3. Jan Martinec:
    20.12.2016 17:06:58

    Křižovatku navrhovali odborníci z branže. Krátce po spuštění SSZ bylo na protější sloup u Kasalových instalováno ještě jedno světlo, kde při zelené pro chodce bliká žlutý panáček. Takže nyní je řidič upozorněn na možnost přecházení křižovatky chodci dvěma světelnými symboly. Je to klasické řízení SSZ - viz Havlíčkův Brod u OMV, Jihlava Citypark atd.

  4. Vladislav Průcha:
    20.12.2016 16:33:09

    Dobrý den,
    v prvé řadě bych chtěl pochválit Město za zřízení semaforů na křižovatce U Lázničků, výborná věc. Ovšem parktát jsem přecházel jako chodec po přechodu od knihovny ke Kasalům a překvapilo mě, že je to docela nebezpečné. Po naskočení zeleného panáčka na semaforu je zároveň puštěn pruh od Pardubic. Řidič zatáčející od Pardubic na Brodskou ulici vůbec nevidí chodce (u kina) na přechodu a ani chodec nevidí toto auto a nerušeně vejde do vozovky, rozjíždející se auto má co dělat aby vůbec zastavilo, blikající oranžový panáček na semaforu se mi nezdá vůbec jako dostačující varování řidičům o chodcích na přechodu. Kombinace volno na zmíněném přechodu a volno od Pardubic se mi nezdá zrovna šťastná. Bezpečnější by podle mě bylo volno na zmíněném přechodu a stůj od Pardubic.
    Vladislav Průcha

  5. john.makaron:
    18.12.2016 22:18:15

    A K T U A L I Z A C E !!!
    Nové aktualizace projektu Ždírec trochu jinak ZDE:
    http://ww2collection4.webnode.cz/novinky/

    Tvůrci projektu Ždírec trochu jinak přejí všem pravidelným návštěvníkům těchto stránek krásné vánoční svátky a šťastný a veselý Nový rok 2017.
    Jenom díky Vám mají stránky od svého vzniku v roce 2012 už přes 33 000 přístupů - děkujeme Vám za to!
    ...nenechme minulost zapadnout...


  6. martinec:
    15.12.2016 07:29:33

    Směnu, lépe prodej a koupi pozemků, připravujeme již několik let. Majitelé zámku Nový Studenec projevili o cestu zájem z prostého důvodu. Chtějí cestu zpevnit tak, aby po ní bylo možné vyvážet zejména dřevo z lesa. Povšimněte si, že město mění pozemky za pozemky právě pod obecními cestami. Jedná se o velmi frekventované cesty v Novém i Horním Studenci (cesta na Vyhnálov) a nezaznamenal jsem za posledních 25 let stížnost občanů, že by byli omezováni ve využívání cest. Prodávané cesty, zejména ta v lese (parc.č. 300/10) je kompletně obklopena pozemky, které jsou ve vlastnictví rodiny Horákových a z pohledu města je výhodné, že si chce vlastník lesa udržovat také přístupové komunikace, které těžbou dřeva trpí. Kéž by takto postupoval každý vlastník lesa či pole. Většinu cest udržují za velké peníze obce bez spoluúčasti vlastníků pozemků. Vlastním prodejem se na statutu pozemku jako komunikace nic nemění. Stále se bude jednat o účelovou, veřejně přístupnou komunikaci. Naopak předpokládám, že bude v lepším stavu než doposud a to i pro ostatní uživatele. Pokud se pozorně podíváte po okolí, zjistíte, že takovýchto komunikací, které mají jiné vlastníky než obec, je víc a s užíváním nejsou žádné problémy.

  7. Jana:
    14.12.2016 22:02:46

    Dobrý den,

    píšu dotaz ohledně záměru směny (prodeje) pozemku v k.ú. Nový Studenec a k.ú Horní Studenec. Jedná se o směnu cesty, která vede z Podmoklan do Sobíňova. Tuto cestu užívám velmi často, stejně jako spousta jiných občanů a přijde mi lehkovážné tuto spojku mezi vesnicemi směnit, či prodat do rukou soukromníka. Dovedu si představit situaci, že cesta časem zanikne a co bude pak? Opravdu neexistuje jiné řešení než tato neuvážená směna (prodej)? Budou se moci občané, kteří nechtějí o tuto spojku přijít, vyjádřit k danému záměru města? Nebo bude rozhodnuto bez nich?

    Děkuji za odpověď.

  8. Lenka:
    5.12.2016 14:26:20

    Dobrý den, nedávno tu pan starosta psal o tom, kde se přispívají peníze a o druhé straně mince, že od sousedních vesnic se také nežádá žádný příspěvěk, i když se tam např. účastní na akci mnoho ždíreckých dětí ... Všimla jsem si a chtěla jsem ocenit, že město přispělo porodnici v Havlíčkově brodě na nový specializovaný ultrazvuk, který dokáže zase o něco přesněji zjistit závažné vývojové vady plodu.

  9. Obcan 01:
    1.12.2016 12:52:13

    Na kole mam diodove svetlo znacky Smart a stava seto ze smeru od Pardubic tak i od Zdaru.

  10. nikl:
    1.12.2016 08:35:58

    Na tuto věc jsem se dotázal na firmě PATRIOT, spol. s r.o., Tuřanka, Brno, která SSZ na křižovatce silnic I/34 a I/37 budovala a také s touto firmou máme uzavřenou servisní smlouvu.
    Zde je odpověď:
    "Předmětné SSZ je pro detekci vozidel v jízdních pruzích vybaveno indukční smyčkovou detekcí (vodič ve vozovce), která je stále nejspolehlivější a nejpřesnější, a to i přes některá její negativa. Jedním z nich je neschopnost rozpoznat železo neobsahující vozidla, kterými dnešní jízdní kola moderní konstrukce jsou. Z tohoto důvodu byla pro vyhodnocení prostoru před stopčárou právě kvůli popsanému negativu použita tzv. videodetekce, která pracuje na principu zpracování obrazu. Pro účely poskytování informací pro SW dopravně závislého řízení je nepoužitelná, pro detekci jakýchkoliv objektů čekajících na signál Volno před stopčárou je použitelná (jako náhrada indukční smyčky).
    Naší firmou byl tento druh detekce použit na řadě jiných lokalit a podle našich zkušeností je funkční, pokud úroveň osvětlení prostoru křižovatky splňuje požadovanou úroveň a současně jsou cyklisté jedoucí po komunikaci vybaveni z hlediska osvětlení požadovaným způsobem (ve smyslu zákona).
    Závěrem by nás zajímalo, ze kterého směru autor příspěvku jel a jakými světly byl, coby cyklista na pozemní komunikaci, vybaven.
    Jiří Zukal
    PATRIOT, spol. s r.o."



  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  31. 31
  32. 32
  33. 33
  34. 34
  35. 35
  36. 36
  37. 37
  38. 38
  39. 39
  40. 40
  41. 41
  42. 42
  43. 43
  44. 44
  45. 45
  46. 46
  47. 47
  48. 48
  49. 49
  50. 50
  51. 51
  52. 52
  53. 53
  54. 54
  55. 55
  56. 56
  57. 57
  58. 58
  59. 59
  60. 60
  61. 61
  62. 62
  63. 63
  64. 64
  65. 65
  66. 66
  67. 67
  68. 68
  69. 69
  70. 70
  71. 71
  72. 72
  73. 73
  74. 74
  75. 75
  76. 76
  77. 77
  78. 78
  79. 79
  80. 80
  81. 81
  82. 82
  83. 83
  84. 84
  85. 85
  86. 86
  87. 87
  88. 88
  89. 89
  90. 90
  91. 91
  92. 92
  93. 93
  94. 94
  95. 95
  96. 96
  97. 97
  98. 98
  99. 99
  100. 100
  101. 101
  102. 102
  103. 103
  104. 104
  105. 105
  106. 106
  107. 107
  108. 108
  109. 109
  110. 110
  111. 111
  112. 112
  113. 113
  114. 114
  115. 115
  116. 116
  117. 117
  118. 118
  119. 119
  120. 120
  121. 121
  122. 122
  123. 123
  124. 124
  125. 125
  126. 126
  127. 127
  128. 128
  129. 129
  130. 130
  131. 131
  132. 132
  133. 133
  134. 134
  135. 135
  136. 136
  137. 137
  138. 138
  139. 139
  140. 140
  141. 141
  142. 142
  143. 143
  144. 144
  145. 145
  146. 146
  147. 147
  148. 148
  149. 149
  150. 150
  151. 151
  152. 152
  153. 153
  154. 154
  155. 155
  156. 156
  157. 157
  158. 158
  159. 159
  160. 160
  161. 161
  162. 162
  163. 163
  164. 164
  165. 165
  166. 166
  167. 167
  168. 168
  169. 169
  170. 170
  171. 171
  172. 172
  173. 173
  174. 174
  175. 175
  176. 176
  177. 177
  178. 178
  179. 179
  180. 180
  181. 181
  182. 182
  183. 183